May 26, 2011

Yes, Goriland!


Okay, first of all thank you for the more 10.000 vieweeeers!!!!!
Its adding my spirit to write a new post, thank you!


Huyaaa! I wanna tell you something that I never told this to everyone. Its still about love, the most problem as teenagers has.
I will use a fake name to make you are that reading my post cant guess who he really is, and I think you dont have to :)
Just call him, goriland. He is the nice guy that can make my heart “cenat cenut” even I can hide it from him. But, eyes never lie.
And yes, I cant fight this feeling anymore. I want to show it, prove it to him. But, there is one thing that I am forbidden to do it.
Its suck to hiding, pretending, what I wanna do and what I feel to everyone in everyday.
Yes I can feel his protective to me. Its like fly away to the sky and sleep tight at the most comfortable cloud and the birds will be sing a love song for me.
Tapi kadang kadang memendam perasaan kayak gini itu nyeseknya minta ampun. Sekalinya kepikiran sampe dua tiga hari kedepan bakalan galau.
Apalagi orang kayak gue gini, plin plan lovers nomer satu, moodbost nya bisa diolah sama siapa aja semudah balikin telapak tangan.
Ditambah banyak yang musti dipikirin, ga cuma cinta cintaan ini doang tapi yang lain. Masalah datangnya kayak boker, sekali sehari.
Kepala berat, tidur sampe jam tiga kalo perlu mungkin ga tidur sekalian, berbagai macam mata entah itu kantung mata, mata panda, mata kering, mata kuning.
Yang jam tidur seharusnya seumuran gue 8 jam, ini malah kayak jadi tukang kuli Cuma tidur 3 atau 5 jam.
Tau sih sebenernya ini salah total, apalagi nih si goriland pernah bilang “tidur lagi, belum tau kan rasanya akibat keseringan tidur malam gimana?”
Kira kira gitu textnya kegue, pake maksa. Aduuuh! Senengnya bukan main.
Apalagi kalau ketemu, trus tabrakan pandangan! Aduh tuhan! Sumpah itu cenat cenut abis!
Pull my voil, call my name oh god, I am begging don’t ever make him to let me go, but…
Oya, dia bĂȘte abis kalo udah bahas tentang Justin Bieber! Haha, it’s the nice one!

Maybe someday I will put his name in this next post, in two years, three years later that I already forget him! Yeay! C u L8R!

No comments: